onsdag 28 december 2011

Nattsömnsförstörare


Jag en nattsömnsförstörare!?
Eller om man ser det så här...jag går helt enkelt inte å lägger mig!
Soffsittläsafärdigtsistakapitletboken eller soffsitttittapåtv eller soffsittfacebookchatta eller varför inte soffsitthemnetgoogla....

Allt jag kan göra för att inte gå och lägga mig.....i min sköna sköna nybäddade renalakansäng, med nya Gudrunsjödénpyamasen och dessutom lugntsnusandemannenisängenbrevid.....

JA men sen .....................också och kanske framförallt, alla rapporterna om sömnbristens besvärligheter och illavarslande konsekvenser den senaste månaden som når mig från tvskärm och radiovåg.......Så...!! gå och lägg sig NU

Men först ska jag bara...........soffsittläsafärdigtsistakapitlet i fåddajulklappsboken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar