lördag 30 oktober 2010

Får inte ska inte!

Just nu består min vardag av väldigt många får inte och ska inte. Har svårt att förhålla mig till detta men gör det ändå, ..... för jag vet inte och kanske också vill inte. Jag vet inte heller vad jag igentligen vill, vad vill jag ? Vad vet jag? Vad ska jag? Vad får jag?
Måste och bör håller mig ändå igång, jag vet vad jag måste och jag gör det jag borde så nu är det hög tid att att göra det jag måste och då kliver jag ur denna mjuka tillvaro och stänger av och reser mig och går och gör det jag måste och det jag ska . Förhoppningsvis är det också något som jag vill
Fast jag vet inte................? Men é krann kaffe kan göra gott under tiden.

2 kommentarer:

  1. raring .. du glömde BÖR, KAN, .. Vad borde du.. vad kan du..

    äähh.. vi gör det som gör oss glada!

    resten av livet. :)

    SvaraRadera
  2. Ja du käraste kanske det, men vad kan jag?
    Och vad gör mig glad? Idag är det lite tungt tycker jag. Klockan är 18.26 och jag gör fortfarande ingenting! MB

    SvaraRadera